Заказ и подбор запчастей с 09:00 до 20:00 +38 ‎(‎093) 340-10-41 | +38 (067) 845-23-23 |

Обмін/повернення товару належної якості

 

Інтернет-магазин CarMakers.com.ua надає своїм клієнтам можливість обмінау та поверння товару, у відповідності до закону України “Про захист прав споживачів”, стаття 9.

Якщо з якоїсть причини замовлена запчастина не підійшла, ви маєте право на обмін або повернненя придбанного товару належної якості:

  • при доставці товару “Новоюй поштою” – до 14 календарних днів з моменту його відправки;
  • в случаї самовивозу товару або доставки кур'єрською службою – до 14 календарних днів з моменту отримання товару.

Необхідні умови обміну/повернення:

  • товар не використовувався (без слідів встановлення) і повертається в повній комплектації;
  • збережений товарний вид запчастин (в том числі чиста та ціла упаковка).

Будь ласка, ні в якому разі не наклеювати на упаковку скотч або інші наліпки, а також не робити написів.

Для уточнения інформації по обміну/поверненню товару звертайтесь по телефонам (093) 340-10-41, (067) 845-23-23.

 

Для покупців м. Київ

Обмін/повернення товару проводиться у пункті видачи по адресі м. Київ, вул. Пухівська, 2 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, в субботу - з 11:00 до 16:00.

Повернення коштів для покупців м. Київ відбувається відразу після огляду товару та підтвердження його товарного вигляду, цілосності та комплектації деталі(-ей).

При оплаті замовлення готівкою:

  • готівкою в офісі видачи товару;
  • перерахуванням на карту/рахунок не пізніше семи календарних днів після отримання товару (Постанова НБУ №705 від 05.11.2014);
  • поповнення рахунку мобільного оператора на вказаний вами номер телефону.

При оплаті замовлення онлайн через сайт (LiqPay):

  • перерахування на карту/рахунок не пізніше семи календарних днів після повернення товару.

 

Важливо! Для повернення коштів необхідно надати касиру/менеджеру в пункті видачи:

  • номер платежної карти, з якої була проведена оплата;
  • товарний чек, видаткова накладна, квитанція (Основа - положення НБУ №705 от 05.11.2014, Разділ 7 п.3 аб.1, п.4).

 

Для покупців з інших регіонів України

 

Для обміну/повернення необхідно:

1. Зателефонувати працівнику call-центру або вашому менеджеру й повідомити про ваше бажання обміняти чи повернути товар за телефонами (093) 340-10-41, (067) 845-23-23.

2. Відправити товар “Новою поштою” за адресою м. Київ, склад № 183, отримувач Єнін Євген, тел.(093) 340-10-41 (не для дзвінків).

Важливо! Перед відправкою, ні в якому разі не наклеювати на упаковку товару скотч або інші наліпки, а також не робити ніяких написіва тоа попередити про це працівника “Нової Пошти”!

3. Після відправки товару на обмін чи повернення перетелефонувати в call-центрабо менеджеру та повідомити номер ТТН та данні платіжної карти для повернення коштів за отриманий товар.

Повернення коштів для покупців з регіонів України відбувається лише після підтвердження отримання товару:

  • переказ на карту/рахунок не пізніше семи календарних днів;
  • поповнення рахунку мобільного оператору на вказаний вами номер телефону.

Кошти зараховуються на картковий рахунок відповідно до умов обслуговування вашого банку та за вирахуванням комісії за переказ, якщо така присутня.


 

Гарантія

Гарантія на весь товар, придбанний у нашому магазині складає 6 місяців при пробізі до 20 000 км, АКБ - 1 рік.

(Умова - стаття 7 закону України “Про захист прав споживачів”).


 

Повернення придбанного товару неналежної якості

Якщо на протязі гарантійного терміну виявлено дефект/брак, недоліки, які виникли по вині виробника, фальсифікація товару, які підтвердженні працівником СТО*, покупець має право подати претензію на якість товару – рекламацію.

*заключенням працівника СТО є документ, який видається при встановленні запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО).

Якщо дефектна/бракована запчастина була встановлена на СТО, рекламація дійсна при наявності наступних документів:


  • документ купівлі товару (при оплате товару у пунктах видачи замовлень або кур'єрська доставка - товарный чек, при доставці "Новою поштою" – експрес-накладна);
  • акт виконаних рабіт СТО по встановленню запчастини;
  • заключення СТО (акт рекламації);
  • для запчастин електрогрупи – заключеня СТО по справності електросистеми авто та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки.

Без надання документів від СТО встановлення запчастин вважається як самостійне.

Гарантія не має сили у випадку втручання в продукцію із сторони іншої особи, окрім продавця або майстра сертифікованого СТО.

У випадку виявлення дефекту/браку для уточнення інформації по процедурі подачи на рекламацію звертайтесь за телефонами (093) 340-10-41, (067) 845-23-23.

Ви також можете подати товар на рекламацію самостійно, відправивши його “Новою поштою” із всіма необхідними документами за адресою м. Київ, склад №183, отримувач Єнін Євген, тел.(093) 340-10-41 (не для дзвінків).

В м. Київ отримання товару по рекламації відбувається у пункті видачі за адресою вул. Пухівська, 2 з понеділка по п'ятницю, з 10:00 до 19:00, в суботу - з 11:00 до 16:00.

Орієнтовний термін розгляду випадку по рекламації складає від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України “Про захист прав споживачів” статья 8, п. 6).

Якщо при експертизі не було виявлено брак/дефект, запчастина повертається клієнту.

У випадку якщо було виявлено брак/дефект кошти, сплачені за товар, повертаються в той же день або на протязі 7 календарних днів.

По бажанню клієнта можливий обмін на такуж само деталь (або на інший товар по аналогу) з перерахунком платужу.

Важливо! При позитивному рішенні по рекламації компенсується лишевартість товару. 

Вартість доставки, зняття/встановлення деталі, ремонт авто не компенсуються.

  •  

Copyright © 2024 CarMakers . Все права защищены